wtorek, 15 lipca 2014

Wywiad z Sherpą, który zajął 3 miejsce na IV Międzynarodowym Turnieju OCTGN

Germanus: Gratulacje za zajęcie 3 miejsca w II Międzynarodowym Turnieju OCTGN. To dla Ciebie dobry wynik, czy czujesz się zawiedziony?

Sherpa: Do tej pory grałem w 4 turniejach OCTGN. A to jest mój najlepszy dotychczasowy wynik, więc jestem z niego zadowolony. Myślę że mógłby być lepszy, gdyż wygrałem z Djibim w rundzie zasadniczej, a nasz pojedynek był wyrównany, lecz wiem, że trudno zdobyć 1 miejsce grając z tak dobrymi graczami.

Germanus: Dlaczego grasz przez internet? Co jest dobre w tej formie gry?

Sherpa: To co lubię w graniu przez internet to: szybkie składanie talii z możliwością użycia wszystkich kart. Ponadto możliwość poznania nowych strategii od innych graczy. Nauczyłem się wiele od najlepszych graczy w Europie dzięki graniu poprzez OCTGN. Cóż można chcieć więcej?

Germanus: Grałeś Mrocznymi Elfami. Czy mógłbyś opisać swoją talię?

Sherpa: Mroczne Elfy to moja ulubiona rasa. Moja talia polega zazwyczaj na odrzucaniu kart z ręki przeciwnika oraz zabijaniu jednostek dzięki Sasoned Corsair, Toxic Hydra wraz z Shattered Thougths w połączeniu z Hekarty. 2 Desertion,3 Burn it Down, 2 Withering Hex i kontrola ręki dzięki Raiding Ships, Hag Queen, 2 Shades, 1 Cold One Champion, a raidersi aby zebrać zasoby na Call of the Kraken połączony z Lokhir Fellheart aby zagrać za darmo Hydrę bądź Kraken z inną kartą aby zagrać Dark Elf Infiltratora by zabrać przeciwnikowi zasoby na początku jego fazy królestwa.Zazwyczaj wygrywam przerzucając przeciwnikowi jego talię (2 Corsair Tower), bądź po prostu atakując go raidersami, Hydra, Lokhirem, a 3 Sorceress Convent zadają dodatkowe obrażenia przy okazji zrzucania kart z ręki. Natomiast Muster for War jako restrykcja jest dobry aby naprawić start jeśli przegram losowanie pierwszego gracza. Wydaje mi się że dzięki tej karcie wygrałem 3 razy w rundach i za każdym razem wygrywałem z wyjątkiem mojej ostatniej gry z Tobą. Moja talia była podobna do tej jaką grałem na ostatnim hiszpańskim turnieju regionalnym - jedynie zmieniłem Sacrifice to Khaine na Mustera i Desertion. Gdybym miał coś zmienić to wywaliłbym Hag Graef Knights (mam tylko trzy taktyki o koszcie 2, pięć o koszcie 1 i cztery o koszcie 0) a dorzuciłbym Dark Elf Infiltrator.

Germanus: Jaka gra na dłużej pozostanie w Twojej pamięci.

Sherpa: Myślę że trzecia gra przeciwko Djibiemu i jego chaosowej talii. Pierwsza wygrał on dość łatwo a ja drugą. Ostatnia była bardzo zacięta, kiedy próbowałem zabić jego Czarnoksiężnika w misji i kontrolować jednostki dzięki Raiding Camps. pojedynki z chaosową kontrolą są zawsze epickie.

Germanus: Jak wygląda w Hiszpani scena turniejowa Warhammera Inwazji?

Sherpa: Obecnie nie odbywają się żadne turnieje, w tym regionalne. Na ostanim turnieju regionalnym było jedynie 4 graczy, więc grywa się przeważnie ze znajomymi. Także na forum niewiele się dzieje. Obecnie już nie grywam bo moi znajomi porzucili tą grę.

Germanus: Jak długo grasz w Warhammera Inwazję?

Sherpa: Od grudnia 2010 r. W 2012 i 2013 byłem mistrzem Hiszpanii oraz brałem udział w mistrzostwach świata w 2012 r. gdzie byłem na 5 miejscu przez co nie dostałem się do top 4.

Germanus: Dziękuję za wywiad i do zobaczenia w wirtualnym świecie.

Sherpa: Dzięki za zorganizowanie tak dobrego turnieju. Do zobaczenia.



Talia Sherpy:
hag queen 3
slave pen 3
sorceress convent 3
walking sacrifice 3
seasoned corsair 3
Burn it down 3
offering to hekarty 2
call of the kraken 3
shattered thought 3
hag graef knights 2
toxic hydra 3
shades 2
chill sea watchtower 3
withering hex 2
cold one champion 1
lokhir fellheart 2
raiding ships 3
corsair tower 2
dark elf infiltrator 2
desertion 2
muster for war 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz